Interim assistance / management
Adminto’s koncept og fundament består af det samme høje kvalitets og serviceniveau, som kendetegner ydelserne fra Hennings tid hos KPMG og PwC, men kan tilbydes til meget konkurrencedygtige priser på grund af et anderledes omkostningsmæssigt setup.
Når du som kunde indgår en interim aftale med Adminto, betaler du en fast timepris for de timer, konsulenten bruger på opgaven hos jer. I betaler således kun for den effektive arbejdstid og skal ikke bekymre jer om feriepenge, pension, sygdom, uddannelse og mange andre medarbejderrelaterede omkostninger. Interim konsulenten er ansat hos Adminto på kontrakt, og alle disse omkostninger afholdes derfor af os.
Adminto kan løse opgaver på CFO, økonomichef, regnskabschef, controller, bogholder, regnskabsassistent niveau og kan yderligere varetage opgaver som projektleder for IT, forandringsprojekter eller turnarounds.
Vi løser opgaver på fuld tid i en kortere eller længere periode, men løser også meget gerne opgaver på deltid – og kan også hjælpe, såfremt dit behov er, at der fast kommer en økonomichef eller bogholder hos jer 1-3 dage om måneden.
Kontakt os med dit behov, og vi finder hurtigt en god løsning til dig.