Interim assistance / management

Adminto’s koncept og fundament består af det samme høje kvalitets og serviceniveau, som kendetegner ydelserne fra Hennings tid hos KPMG og PwC, men kan tilbydes til meget konkurrencedygtige priser på grund af et anderledes omkostningsmæssigt setup.

Når du som kunde indgår en interim aftale med Adminto, betaler du en fast timepris for de timer, konsulenten bruger på opgaven hos jer. I betaler således kun for den effektive arbejdstid og skal ikke bekymre jer om feriepenge, pension, sygdom, uddannelse og mange andre medarbejderrelaterede omkostninger. Interim konsulenten er ansat hos Adminto på kontrakt, og alle disse omkostninger afholdes derfor af os.

Adminto kan løse opgaver på CFO, økonomichef, regnskabschef, controller, bogholder, regnskabsassistent niveau og kan yderligere varetage opgaver som projektleder for IT, forandringsprojekter eller turnarounds.

Vi løser opgaver på fuld tid i en kortere eller længere periode, men løser også meget gerne opgaver på deltid – og kan også hjælpe, såfremt dit behov er, at der fast kommer en økonomichef eller bogholder hos jer 1-3 dage om måneden.

Kontakt os med dit behov, og vi finder hurtigt en god løsning til dig.

Du får

  • en hurtig tilbagemelding på henvendelse i form af CV profil og tilbud på en fleksibel interim økonomiløsning, som matcher dit behov
  • en konsulent, som har de rette faglige kompetencer, et højt energiniveau og med gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • en klar forventningsafstemning på møde med konsulenten inden aftaleindgåelse
  • en aftale, hvor du kun betaler for forbruget til en fast konkurrencedygtig timepris
  • en service og opfølgning fra Adminto’s side på engagementet “second to none”

Vi garanterer

  • 14 dages fuld tilfredsheds garanti på alle vores interim konsulenter
  • at alle vores konsulenter er personprofil og IQ testet, så vi sikrer et højt kvalitetsniveau og det bedste match

 

Vores proces

Image

Udfyld kontaktformular

Udfyld enten nedenstående kontaktformular og få tilsendt et tilbud på mail – eller kontakt os for afholdelse af et uforpligtende afklaringsmøde hos jer, hvor jobindhold, jeres krav til kandidaten og jeres forventninger til omfang og længde drøftes.

Image

Screening af kandidater

Vi gennemfører en screening af vores mulige kandidater i vores CV database og i vores netværk, og tager kontakt til de relevante mulige kandidater for at afklare deres muligheder for at kunne varetage opgaven for jer.

Image

Fremvisning af kandidater

Fremsendelse af CV profiler og priser på mulige kandidater.

Image

Præsentation af kandidater

Præsentation af de af jer udvalgte kandidater på møde hos jer.

Image

Samarbejdsaftale

Samarbejdsaftale fremsendes til underskrift.

Image

Opstart

Konsulenten starter hos jer.

Få et gratis tilbud


på en økonomi konsulent

 

Dine oplysninger

Navn*

Virksomhed

Email*

Telefon*

Beskrivelse*


Ram plet med Adminto 

top