Adminto konceptet

Adminto er stiftet med det formål at kunne yde assistance på alle niveauer til en virksomheds økonomiafdeling, når der er behov for at få tilført ressourcer og kompetencer.

Vi kan hjælpe på interim basis med de ledelses- og driftsmæssige økonomiopgaver, når både den større og mindre virksomhed har et akut behov.

Vi tilbyder en meget fleksibel og konkurrencedygtig rekrutteringsydelse, når en virksomhed har brug for hjælp til at ansætte økonomimedarbejdere eller økonomiledere.

Vi kan desuden på ad hoc basis assistere en virksomhed med at få optimeret og digitaliseret de administrative processer.

Vi kan assistere med optimering af en virksomheds økonomistyring og sikre bedre indsigt i forretningen ved opbygning af en rapporteringsmodel i MS Desktop Power BI og præsenteret via app’s på PC, tablet eller smartphone.

Derfor Adminto

  • Vi sætter en stor ære i at være troværdige i forhold til vores samarbejdspartnere. Vi lover ikke mere end vi kan holde, og vi gør det, som vi lover.
  • Vi er rettidige. Vi svarer på alle henvendelser, følger op og giver tilbagemeldinger, så du altid ved, at vi er der 110% for dig og opgaven.
  • Vi bestræber os på at levere en kundeservice igennem hele processen, som er ”second to none”.
  •  Vi går aldrig på kompromis med kvaliteten – vores succes er betinget af, at du oplever den bedste kvalitet fra vores side og derfor ringer til os, når behovet opstår igen.

Henning Kristiansen, Stifter af Adminto

Henning Kristiansen

Stifter af Adminto ApS


Adminto er stiftet af Henning Kristiansen. Henning har en revisor baggrund og har arbejdet som CFO i flere forskellige virksomheder. Henning har i de sidste 10 år været succesrig ansvarlig for interim forretninger i henholdsvis KPMG og PwC og haft ledelsesansvar for op til 28 medarbejdere.

Hennings drivkraft, og det som Adminto er styret af, er ønsket om at kunne gøre en forskel for vores kunder, og det hele starter med, at vi gør en forskel for lige præcis dig. 

Få et godt tilbud

Kontakt os

top